Przede wszystkim warto ustalić jednolite odzienie dla pracowników, którzy zajmują się poszczególnymi pracami. Niech osoby zatrudnione w biurach obowiązuje określony dresscode. Jeśli nie chcemy by ich odzież robocza była w pełni narzucana z góry i nie było możliwości zmiany, to może zadbajmy o szczegóły? Apaszka w barwach firmy czy broszka również są elementami, które świadczyć będą o spójnym wizerunku firmy. Niemniej ważnym jest to, by wprowadzić spójne stroje u pracowników, którzy pracują na przykład na produkcji.
Niemniej ważnym jest, by również poszczególne działy były pomiędzy sobą rozróżnione przez stroje. Dzięki temu każdy pracownik będzie mógł być zidentyfikowany a całość będzie wyglądała na niezwykle uporządkowaną.
Nie można też zapomnieć o tym, że Odzież robocza może być traktowana jako gadżet reklamowy. W pełni skuteczny i wart docenienia. A przy tym dosyć się wyróżniający i ciekawy na tle innych, które oferowane są przez firmy. Z pewnością tez nie za bardzo kosztowny, ale i nie za mało ekskluzywny dla naszych klientów.
Jak więc widać, jeśli chodzi o kreowanie wizerunku firmy to nie ma rzeczy lepszej niż odzież robocza. Wykorzystywana na wielu polach, z pewnością się sprawdzi. Warto o tym pamiętać.